Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 napon belül

Promo icon

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett!

Promo icon

14 napos visszaküldési jog

Promo icon

Ellenőrzött minőség

Promo icon

100%-os elégedettségi garancia

Promo icon

Expressz szállítás 2-3 napon belül

Promo icon

Ingyenes szállítás 15.000 Ft felett!

Promo icon

14 napos visszaküldési jog

Promo icon

Ellenőrzött minőség

Általános szerződési feltételek

1. Általános

Az Általános Szerződési Feltételek a fogyasztóvédelemre vonatkozó előírásoknak megfelelően, a Szlovén Kereskedelmi és Iparkamara ajánlásai, valamint az online és az Elektronikus kereskedés nemzetközi kódexei alapján vannak összeállítva.

A weboldal egy online áruház, ahol az Eladó (vállalat) Nutrisslim d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Szlovénia, Közösségi adószáma: HU30476086 (a továbbiakban: »Eladó«) kínálja termékeit, a vevők pedig megveszik azokat.

Azáltal, hogy a vevő megrendeli az Eladó egyes termékét vagy áruját, az Eladó és a vevő között kötelezettségvállalási viszony jön létre. Az ebből a kapcsolatból eredő minden esetleges vita (a hamis információk miatt a felhasználóról, az ajánlat tartalmáról, az ajánlat tárgyáról és a kínálat áráról stb.) kizárólag az Eladó és a vevő között kerül elszámolásra. Az Eladó és a vevő a weboldalon a kereskedésnek olyan módját fogadják el, amely az internetre jellemző, és így bizonyos mértékig névtelen.

Az online áruházba történő regisztrációval a látogató az e-mail címével megegyező felhasználónevet kap, valamint egy felhasználó jelszót, amelyet a felhasználó határoz meg. A felhasználót a felhasználóneve és jelszava egyértelműen azonosítja és csatlakozztatja a megadott adatokhoz. A regisztrációval a látogató megerősíti és garantálja, hogy felnőtt és teljes jogképességgel rendelkezik. A regisztrációval a látogató felhasználóvá válik, és megszerzi a vásárlás jogát. A termék vásárlásával a felhasználó vevővé válik.

Jelen Általános Szerződési Feltételek meghatározzák az online áruház működését, a látogató, a felhasználó és a vásárló jogait és kötelezettségeit, valamint az üzleti kapcsolatot a kezelő, az eladó és a felhasználó, mint az online áruház kínálatából származó termékek vevője között.

Szolgáltató és annak székhelye: Nutrisslim, élelmiszerek gyártása és forgalmazása, d.o.o., Podsmreka 5L, 1356 Dobrova, Szlovénia; a ljubljanai járásbiróság által nyilvántartva, ref. szám. 2010/9888

A vállalat adóalany

Közösségi adószám: HU30476086

Nyilvántartási szám : 3711676000

Szolgáltató elérhetőségei:

2. Az információk rendelkezésre állása

Az Eladó vállalja, hogy a felhasználó számára mindig rendelkezésre állnak:

  • az Eladó személyazonosságára vonatkozó információk (különös tekintettel a vállalat nevére és székhelyére, valamint a vállalat nyilvántartási számára);
  • kapcsolattartási adatok, amelyek lehetővé teszik a felhasználó számára, hogy gyorsan és hatékonyan kommunikáljon az Eladóval (e-mail cím, telefon stb.);
  • az információk a termékek vagy szolgáltatások alapvető jellemzőiről az online áruház kínálatában, beleértve az értékesítés utáni szolgáltatásokat és garanciát;
  • az információk a termékek vagy az online áruházak szolgáltatásai elérhetőségéről;
  • a termékek kiszállításának módja és feltételei illetve a szolgáltatások teljesítésésről szóló információk, különös tekintettel a kézbesítés helyére és idejére;
  • a fizetés módjára vonatkozó információk;
  • az információk az online áruház ajánlatának érvényességéről;
  • az információk arról az időtartamról, amelyben a szerződéstől még el lehet állni, és az elállás feltételeiről;
  • az információk a termékek visszaküldésének lehetőségéről, valamint arról, hogy az ilyen visszaküldés mennyibe kerül a felhasználónak;
  • az információk a felhasználói panaszkezelési eljárásról és az információk az eladó kapcsolattartóiról a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz.
3. Termékajánlat, szállítási határidő és átvétel

Az online üzleti tevékenység jellege miatt az online áruházban található termékek kínálata gyakran és gyorsan változik illetve frissül.

A raktáron lévő termékek kiszállítási ideje 2 munkanap a magyar szállítási címek esetében, kivéve, ha a GLS egyes szállítási címekre később szállít (lásd a 11. pontot). Egyéb termékek esetében az online áruházban a termék mellett megadott szállítási idő a magyar szállítási címekre vonatkozik. Az online áruház minden terméke ésszerű időn belül elérhető.

A felhasználó a rendelés leadása során megadhatja a termékek kézbesítésének módja egyikét:

  • postai átvétel, amely esetében a postaköltség is kifizetésre kerül.
4. Fizetési módok

Az Eladó a következő fizetési módokat teszi lehetővé a felhasználó számára a termékek online áruházban történő megvásárlásához:

Az Eladó az online áruházban megrendelt termékek fizetésének 3 biztonságos módját kínálja:

  • Készpénz illetve kártyás fizetés átvételkor, ebben az esetben az online áruházban megadott ár érvényes (lásd a 5. pontot);
  • PayPallal vagy hitelkártyával.
  • Fizetés hitelkártyákkal.

A hitel vagy bankkártyás illetve részletfizetés csak akkor lehetséges, ha a fizető felhasználói profiljában szereplő adatok megegyeznek a hitel vagy bankkártya tulajdonos felhasználói profiljában szereplő adatokkal.

A fizetési művelet mindaddig nem fejeződik be, amíg a rendelését el nem küldjük.

5. Árak

Az online áruházban megadott árak az online áruház minden regisztrált felhasználójára vonatkozik. Az online áruházban feltüntetett árakra a választott fizetési módtól függően (lásd a 4. pontot) különböző díjak kerülhetnek.

Az babesvitamins.hu online áruházban szereplő árak forintban vannak és már tartalmazzák az áfát. Az online áruházban szereplő árak a termékre vonatkoznak, és nem tartalmazzák a szállítási költségeket (lásd a 3. és 10. pontot). Az árak csak a termékek online áruházban történő elektornikus megrendelésére vonatkoznak.

Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek és nincs előre meghatározott érvényességgük, ezért csak addig érvényesek, amíg minden alkalommal meg nem megváltoztatják őket. Annak ellenére, hogy az Eladó rendkívüli erőfeszítéseket tesz a legfrissebb és legpontosabb információk nyújtására, előfordulhat, hogy az árinformációk helytelenek. Az előző mondat szerinti esetben és abban az esetben, ha a termék ára a megrendelés feldolgozása során, azaz a megrendelés leadásától a megrendelés visszaigazolásáig változik, a Kereskedő:

  • a felhasználót (vevőt) értesíti az új árakról, a felhasználónak (vevőnek) ilyen esetben lehetősége van megrendelésének megváltoztatására, részleges vagy teljes törlésére vagy a megrendelés megerősítésére az új árakkal, mindezt külön költség nélkül; vagy
  • lehetővé teszi a felhasználó (vevő) számára, hogy elálljon a vásárlástól, és egyúttal olyan megoldást kínál neki, amely kölcsönös előnyöket és elégedettséget jelent.

A Nature’s Finest online áruház ajánlata gyakran és gyorsan frissítve illetve változtatva van. Az árak normál és kedvezményes árak formájában vannak feltüntetve. A kedvezményes termékek esetében egyértelmű, hogy melyik a termék szokásos ára (áthúzva) és melyik a kedvezményes ára.

A Nutrisslim online áruházban található árak megegyeznek az online áruház regisztrált tagjai és vendégei számára egyaránt. Az árak tartalmazzák az áfát. Az árak a megrendelés leadásakor érvényesek, és nem rendelkeznek előre meghatározott érvényességgel.

6. Vásárlás folyamata

6.1. Az adásvételi szerződés megkötéséhez vezető technikai lépések

A vásárlás folyamata során az alábbi technikai lépések állnak a felhasználó (vevő) rendelkezésére:

Bejelenkezés az online áruházba e-mail címmel vagy felhasználói jelszóval, ha a felhasználó (vevő) korábban már létrehozott felhasználói fiókot (lásd az 1. pontot);

  • termékek keresése az online áruház termékkínálatában;
  • a megvásárolni kívánt termék kiválasztása;
  • a kiválasztott megvásárolni kívánt termék hozzáadása a kosárba;
  • a megvásárolni kívánt termék mennyiségének meghatározása a kosárban;
  • a megvásárolni kívánt termék árának áttekintése a kiválasztott mennyiségben, beleértve a felszámított adót is, ha az felszámításra kerül;
  • a termék kiszállításának módjának megválasztása (lásd még a 3. és 10. pontot);
  • a fizetési mód kiválasztása (lásd még a 4. pontot);
  • a megrendelés áttekintése a termék kiválasztott szállítási módjával és a kiszámított szállítási költségeivel, ha van ilyen, valamint a megrendelés visszaigazolása és ezáltal a vásárlás teljesítése (lásd még a 6.3. és 6.4. pontot).

6.2. Technológiai eszközök, amelyek lehetővé teszik a hibák azonosítását és kijavítását a rendelés leadása előtt

A rendelés leadása előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megnézheti és áttekintheti, hogy mely termékeket választotta ki és adta hozzá a kosárba;
  • megnézheti és áttekintheti az egyes termékek árát és az egyes termékek teljes kiválasztott mennyiségének teljes árát;
  • megváltoztathatja az egyes termékek kiválasztott mennyiségét és kiszámíthatja az így megváltozott mennyiség új árát;
  • eltávolítja a kosárból azokat a kiválasztott termékeket, amelyeket nem akar megvásárolni, és
  • felszámolja a megfelelő adót a kiválasztott termékre vonatkozó adómérték és annak ára szerint.

A rendelés megerősítése előtt a felhasználó (vevő) a grafikus felhasználói felületen keresztül azonnal, egyszerűen és problémák nélkül:

  • megváltoztathatja a kiválasztott szállítási módot;
  • megváltoztathatja a kiválasztott fizetési módot és
  • attekintheti és megerősítheti az egyes változásokat.

6.3. A rendelés elfogadása

A rendelés leadása után a felhasználó (vevő) e-mailben értesítést kap az Eladótól a rendelés elfogadásáról. Az értesítés kézhezvételétől számított 1 órán belül a felhasználónak (vevőnek) lehetősége van a megrendelés következmények nélküli lemondására. A lemondás lehetőségének kivételével a felhasználó (vevő) a megrendelés leadása után nem változtathatja meg a megrendelés tartalmát. A felhasználó (vevő) mindig átfogó információkkal rendelkezik az egyes megrendelés állapotáról és tartalmáról a weboldalán található profiljában.

6.4. A rendelés megerősítése

Ha a felhasználó (vevő) nem vonja vissza a rendelést, akkor az további feldolgozásra kerül. Az Eladó  a kézhezvételt követően átnézi a megrendelést, ellenőrzi a megrendelt termékek elérhetőségét és megerősíti vagy okkal elutasítja a rendelést. Az Eladó a felhasználó (vevő) által megadott telefonon is kapcsolatba léphet a felhasználóval (vevővel), hogy ellenőrizze az adatokat, vagy biztosítsa a szállítás pontosságát. A megrendelés visszaigazolását követően az Eladó e-mailben értesíti a felhasználót (vevőt) a várható szállítási határidőről. A felhasználó (vevő) és az Eladó között a megrendelt termékek megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés ebben a szakaszban visszavonhatatlanul létrejön (lásd a 7. pontot).

6.5. Az áruk kiszállítása

Az Eladó a megbeszélt határidőn belül elkészíti és elküldi a megrendelt termékeket, valamint e-mailben értesíti erről a felhasználót (vevőt). Az előző mondatból származó e-mailben az Eladó tájékoztatja a felhasználót (vevőt) a termék visszaküldési politikájáról, valamint panasz vagy késedelem esetén tájékoztatja a kapcsolattartókról.

7. Adásvételi szerződés

Az Eladó annak a felhasználónak, aki megvásárolja a terméket az online áruházból, írásbeli számlát állít ki a költségek lebontásával és a vásárlástól való elállás jogának magyarázatával a vásárolt termék visszaküldésével, ha ez szükséges és lehetséges. Az adásvételi szerződés megrendelés formájában elektronikus formában tárolódik az Eladó szerverén, és a felhasználó (vevő) számára bármikor elérhető a felhasználó profiljában. Az adásvételi szerződés magyar nyelven jön létre.

Az adásvételi szerződés az Eladó és a felhasználó (vevő) között akkor jön létre, amikor az Eladó megerősíti a rendelést (lásd a 6.2. Pontot). Ettől a pillanattól kezdve az összes ár és egyéb vásárlási feltétel rögzített, és vonatkozik mind az Eladóra, mind a felhasználóra (vevőre).

8. A vásárlástól való elállás joga és a termékvisszaküldés

Az értékesítési távszerződések esetén a vevőnek joga van az áru átvételét követő 14 napon belül értesíteni a vállalatot arról, hogy eláll a szerződéstől, anélkül, hogy indokolnia kellene döntését. A vevőnek a szerződéstől való elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül szükséges visszaküldenie az árut.

Az egyetlen költség, amelyet a vevő visel a szerződés elállása kapcsán, az az áru közvetlen szállítási és utólagos visszaküldési költsége a szolgáltató címére. A szolgáltató a termékek vételárát térítti vissza a vevőnek, és nem a szállítási költségeket.

Azon szerződés alóli elállás esetén, ahol bónusz lett felhasználva (pl. ingyenes szállítás), ezekre az összegekre kedvezmény szerint van tekintve, és nem kerülnek visszatérítésre a felhasználónak

Például: Ha a vevő 34 Ft-ot fizet a termékekért (és nem került felszámolásra a szállítás költsége), az áru visszaküldése során a vevőnek levonjuk a szállítási költséget (2,99 Ft), annak ellenére, hogy a bónusz miatt nem került felszámításra a termékek kisszállítása során. Tehát ebben az esetben az Eladó köteles visszatéríteni 31,01 Ft-ot a vevőnek.

A felhasznált ajándékutalványt a szerződés alóli elállás esetén az Eladó fizetési eszköz szerint elemzi és ajándékutalvány formájában küldi vissza, a befizetett összeget pedig visszatéríti a felhasználó folyószámlájára.

A tervezett visszaküldésről írásban tájékoztasson minket az [email protected] e-mail címre.

Az elállásról szóló nyilatkozatot visszaküldési űrlap vagy egyértelmű nyilatkozat útján teheti meg, amelyben egyértelműen kijelenti, hogy eláll a szerződéstől. Akkor tekinthető úgy, hogy a vevő időben benyújtotta az elállási nyilatkozatot, ha azt a szerződéstől való elállásra meghatározott határidőn belül elküldi. Az elállási jog gyakorlásával kapcsolatos bizonyítási teher a vevőt terheli.

A visszaküldési űrlap ITT  (kattintás) található.

A www.babesvitamins.hu szolgáltatótól vásárolt összes termék olyan jellegű, hogy postai úton visszaküldhető.

A pénzvisszatérítést a vállalat haladéktalanul vagy legkésőbb az elállási értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül kell teljesítenie. Az Eladó a beérkezett kifizetéseket ugyanazokkal a fizetési módokkal téríti vissza a vevőnek, mint amelyeket a vevő használt, kivéve, ha a vevő kifejezetten más fizetési eszköz használatát kérte, és ha a vevő ennek következtében semmilyen költséget nem visel.

Az átvett termékeket sértetlenül, eredeti csomagolásban és változatlan mennyiségben kell a felhasználónak visszaküldenie az Eladónak, kivéve, ha a termékek a felhasználó (vevő) hibája nélkül eltorzulnak, megrongálódnak, elvesznek vagy mennyiségük csökken.

A vevő a szerződés ellálása pillanatáig nem használhatja szabadon a terméket, de az online áruház jellege (távszerződés) miatt lehetősége van újra átgondolni a termék megvásárlását.

Hacsak a felek másképp nem állapodnak meg, a fogyasztónak nincs joga elállni a szerződéstől:

  • az egészségügyi vagy higiéniai okokból visszaküldésre alkalmatlan lezárt áruk szállítása során, ha a fogyasztó a kézbesítés után kinyitotta a pecsétet;
  • azok áruk során, amelyek ára az olyan piacok ingadozásaitól függ, amelyekre a vállalatnak nincs befolyása, és amelyek az elállási időn belül bekövetkezhetnek;
9. Termék illetve rejtett hibák

Az Eladónak az árut a szerződésnek megfelelően kell eljuttatnia a vevőhöz, és felelősséggel tartozik annak teljesítésében bekövetkezett termékhibákért.

A vevőnek tájékoztatnia kell az Eladót a hiba részletes leírásával az [email protected] címen vagy a 061 6555868 telefonszámon.

Termékhiba esetén a vevő a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül, vagy 2 éven belül, amikor az árut átvette, reklamációt érvényesíthet az Eladónál.

Az Eladó gondoskodni fog arról, hogy a reklamációban szereplő összes termék kicserélésre vagy annak vételára visszatérítésre kerüljön a vevő folyószámlájára. Az ebből a címből eredő fennálló jogok gyakorlása során a vevőnek az értesítés során részletesebben kell leírnia a hibát az Eladónak, és lehetővé kell tennie számára, hogy megvizsgálja a terméket. Ha a hiba nem vitatott, a kereskedőnek a lehető leghamarabb, de legkésőbb 8 napon belül eleget kell tennie a fogyasztó követelésének. Azonban, ha vita merül fel a hibával kapcsolatosan, az Eladónak 8 napon belül írásbeli választ kell adnia a vevőnek. Az Eladó azonban fenntartja a jogot a reklamáció elutasítására a következő esetekben:

  • ha a visszaküldött áru megsérült a vevő által,
  • ha a visszaküldött áruk nem rendelkeznek biztonsági pecséttel vagy nem az eredeti csomagolásban vannak,
  • ha az Eladó megállapítja, hogy a termék a vevő nem megfelelő magatartása miatt megsérült vagy használhatatlan.

A fogyasztó a következőket kérheti: A hiba elhárítását, a fizetett összeg visszatérítését a hiba arányában, az áru cseréjét vagy a fizetett összeg visszatérítését.

A fogyasztó szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához szükséges űrlap ITT található (kattintás).

A termék hibás:

  • ha a dolog nem rendelkezik a szokásos használatához vagy az eladáshoz szükséges tulajdonságokkal;
  • ha a dolog nem rendelkezik a különleges felhasználáshoz szükséges tulajdonságokkal, amelyek miatt a vevő megvette, de amelyekről az Eladó tudott vagy tudnia kellett volna;
  • ha a dolognak nincsenek kifejezetten vagy némán megegyezett vagy előírt tulajdonságai;
  • ha az Eladó olyan dolgot kézbesített, amely nem felel meg a mintának vagy a modellnek, kivéve, ha a minta vagy modell csak értesítés céljából lett feltüntetve.
10. Jótállás

A termékekre akkor vonatkozik a jótállás, ha ez a számlán vagy a jótállási jegyen szerepel. A jótállás a jótállási jegyen feltüntetett utasítások és feltételek betartása, valamint a számla benyújtásával érvényes. A jótállási határidő a jótállási jegyen vagy a számlán szerepel. A jótállási információk a termék online áruházban való bemutatásánál is fel vannak tüntetve. Ha az online áruházban a jótállásról nem található semmileyen információ, akkor a termékre nem vonatkozik a jótállás.

A felhasználó (vevő) a jótállást az Eladótól vagy közvetlenül a termék gyártójától vagy annak hivatalos szervizétől igényelheti. A jótállást az ügyfél jótállási jeggyel és számlával igényelheti. A gyártó vagy annak meghatalmazott szervizközpontja köteles a jótállási javítást a javítáni szükséges termék átvételétől számított 45 napon belül elvégeznie, ellenkező esetben a terméket szükséges kicserélni egy másik, egyenértékű, tökéletes állapotú termékkel.

11. Szállítás

Az Eladó a megrendelt termékeket a megbeszélt határidőn belül eljuttatja a felhasználóhoz (vevőhöz). Az Eladó szerződéses partnere a küldemények szállításában a GLS szállítási szolgáltatás. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy más szállítási szolgáltatást válasszon, ha a megrendelést hatékonyabban tudja teljesíteni.

12. Biztonság

Az Eladó és a Kezelő megfelelő technológiai és szervezési eszközöket használnak a személyes adatok és a kifizetések továbbításának és tárolásának védelme érdekében. Erre a célra egy 128 bites SSL tanúsítvány használnak, amelyet erre meghatalmazott szervezet állított ki.

A biztonságos hitelesítésről és hitelkártya-tranzakciókról a Cardinity gondoskodik. A hitelkártya hitelesítésének végrehajtása valós időben történik, az adatok azonnali ellenőrzésével a bankokban. A kártya adatai nem tárolódnak az Eladó szerverén.

A biztonságért maga a felhasználó is felelős, éspedig azzal, hogy gondoskodik a felhasználóneve és jelszava biztonságáról, valamint biztosítja a számítógép megfelelő szoftveres és vírusellenes védelmét.

13. Az értesítéshez való jog

Önnek joga van az ingyenes információkhoz a személyes adatairól, amelyek rendelkezésünkre állnak, valamint joga van ezen adatok törlésére is. Ha bármilyen kérdése van az adatok törlésével, feldolgozásával vagy felhasználásával kapcsolatban, kérjük, forduljon az [email protected] címre, vagy küldjön követeményt postán keresztül.

Értesítések a rendelés állapotáról: fenntartjuk a jogot, hogy a regisztráció során megadott telefonszámon keresztül SMS-ben értesítsük, amikor rendelése feladásra kerül, és ha a csomag 3-5 napig nem kerül átvételre. Ha a csomag 5 napnál hosszabb ideig nem kerül átvételre, fenntartjuk a jogot, hogy emlékeztetőül felhívjuk a megadott telefonszámon.

Értesítések: miután feliratkozott az értesítésekre, az Ön engedélyével a nevét, telefonszámát és e-mail címét promóciós célokra fogjuk felhasználni, amíg le nem iratkozik az értesítésekről. Az éresítesekre csak akkor iratkozik fel, ha rendeléskor egy speciális mezőt jelöl meg, amely lehetővé teszi a feliratkozást.

Ha megadja e-mail címét a Facebookon vagy a www.babesvitamins.hu első oldalán található űrlapon, amelyen keresztül hozzájut a kedvezményes kuponokhoz, az Ön e-mail címe mentésre kerül, hogy tájékoztassuk Önt a különleges ajánlatokról és akciókról a www.babesvitamins.hu online áruházból. Az adatbáziből akármikor leiratkozhat úgy, hogy üzenetet küld az [email protected] címre, vagy rákattint a promóciós üzenet alján található ”Leíratkozás” linkre.

Az alkalmi promóciós SMS-ek fogadásáról bármikor leiratkozhat a 061 6555868 telefonszámra elküldött NUTRISSLIM STOP tartalommal, és telefonszáma eltávolításra kerül az üzenetek címzettjeinek adatbázisából.

Az elekronikus és/vagy SMS reklámüzenetek a következő összetevőket fogják tartalmazni:

  • világosan és egyértelműen reklámüzenetekként jelennek meg,
  • a feladó egyértelműen azonosításra kerül,
  • a különféle kampányok, promóciók és egyéb marketing technikák ilyenként lesznek megjelölve, és egyértelműen meghatározzák a részvétel feltételeit,
  • világosan be lesz mutatva a reklámüzenetekről való leiratkozás módja,
  • a szolgáltató kifejezetten tiszteletben tartja a felhasználó kérését, hogy nem szeretne több reklámüzenetet kapni.
14. Gyerkemvédelem

Az online áruház Eladója a szülők vagy gondviselők kifejezett engedélye nélkül nem fogadja el rendeléseket valakitől, akiről tudja vagy gyanítja, hogy gyerek. Az Kezelő és az Eladó az online áruházban nem kínálnak szabad hozzáférést a gyermekek számára káros termékekhez vagy szolgáltatásokhoz.

A Kezelő és az Eladó nem fogadnak el semmilyen gyermekekre vonatkozó személyes adatot sem a szülők vagy gondviselők kifejezett engedélye nélkül, és nem továbbítják a gyermekektől szerzett adatokat harmadik feleknek, kivéve szülőknek vagy gondviselőknek.

Bármely gyermekeknek szánt kommunikáció koruknak megfelelő lesz, és nem fogja kihasználni a gyermekek bizalmát, tapasztalathiányát vagy hűségtudatát.

15. Adatvédelmi nyilatkozat

A jelen Általános Szerződési Feltételek egy része az ITT (kattintás) elérhető Adatvédelmi nyilatkozat is.

16. Felhasználói vélemények és termékértékelés

A felhasználók vagy látogatók véleménye, hozzászólása és termékértékelése az online áruház funkcionalitásának része, és a felhasználói közösségnek szól.

Az Eladó és a Kezlő nem felelősek a felhasználók vagy a látogatók által megadott vélemények, hozzászólások és termékértékelések tartalmáért. A Kezelő a közzététel előtt megvizsgálja a véleményeket, hozzászólásokat és értékeléseket, valamint elutasítja azokat, amelyek nyilvánvaló hazugságokat tartalmaznak, félrevezetőek, sértőek, obszcének vagy a Kezelő véleménye szerint nem előnyösek az online áruház többi felhasználója vagy látogatója számára. Az Eladó és a Kezelő nem vállalnak felelősséget a véleményekben, hozzászólásokban és értékelésekben szereplő információkért illetve ezen információkból eredő felelősségért.

A vélemény, hozzászólás vagy értékelés leadásával a felhasználó vagy a látogató kifejezetten elfogadja a használati feltételeket, és a Kezelő engedélyezi a szöveg egy részének vagy egészének az összes elektronikus és egyéb médiában való közzétételét. A Kezelőnek joga van a vélemény, hozzászólás vagy értékelés tartalmát korlátlanul és bármilyen célra felhasználni, amely a Kezelő üzleti érdekében van, ideértve a reklámokban vagy más marketing kommunikációban való közzétételt is. A vélemény, hozzászólás vagy értékelés szerzője egyidejűleg kijelenti és garantálja, hogy az írásbeli vélemények, hozzászólások vagy értékelések anyagi és erkölcsi szerzői jogainak tulajdonosa, és ezeket a jogokat ingyenesen, nem kizárólagosan és korlátlanul átruházza a Kezelőre.

17. Fellelősségvállalás

Az Kezelő mindent megtesz annak érdekében, hogy az online áruházban közzétett információk naprakészek és helyesek legyenek, azonban a termék jellemzői, a szállítás határideje vagy az árak olyan gyorsan változhatnak, hogy az Kezelő nem győzi időben kijavítani őket az online áruházban. Ilyen esetben a Kezelő vagy az Eladó értesíti a felhasználót (vevőt) a változásokról, és lehetővé teszi számára, hogy visszavonja vagy megváltoztassa a rendelést (lásd az 5. pontot).

Attól a pillanattól kezdve, hogy a szállítmány a rendelt termékekkel postára lett adva,  az Eladó nem felel a küldemény fizikai megrongálódásáért, károsodásáért vagy elvesztéséért, sem a küldeményben lévő tartalom hiányáért, sem a küldemény nyitás jeleinek feltüntetéséért. Ezekben az esetekben a felhasználónak (vevőnek) panaszeljárást – reklamációt kell kezdeményeznie a GLS szolgáltatásnál. A szállítmány károsodása esetén ezt úgy teszi meg, hogy a küldeményt a legközelebbi GLS kapcsolattartó pontra viszi, ugyanolyan állapotban, mint azt átvette, anélkül, hogy bármit hozzáadna vagy eltávolítana, majd kitölti a reklamációs űrlapot. Az Eladó a GLS szállítás szolgáltatással együtt biztosítja, hogy a reklamációt a lehető legrövidebb időn belül meglesz oldva.

18. Panaszok, viták és jogalkalmazás

Az Eladó tiszteletben tartja a hatályos fogyasztóvédelmi előírásokat. Az Eladónak hatékony panaszkezelő rendszere van, és egy erre kijelölt személlyel rendelkezik, akivel a felhasználó (vevő) probléma esetén telefonon vagy e-mailen kapcsolatba léphet. Probléma esetén a felhasználó (vevő) segítségért fordulhat a következő telefonszámon: 061 6555868. A felhasználó (vevő) a fennálló panaszt az [email protected] e-mail címre nyújthatja be. A panasz eljárási folyamata bizalmas.

Az Eladó öt munkanapon belül megerősíti s panasz beérkezését, és tájékoztatja a felhasználót (vevőt), hogy mennyi időbe tellik, hogy feldolgozza, valamint folyamatosan tájékoztatja az eljárás előrehaladásáról is. Az Eladó mindent megtesz a viták békés úton történő rendezése érdekében. Ha a vita békés úton nem kerül rendezésre, az Eladó és a felhasználó közötti összes vita rendezésére kizárólag a helyi illetékes ljubljanai bíróság megbízott. Az Eladó és a felhasználó (vevő), mint az elektronikus kereskedelem résztvevői, kölcsönösen elismerik az elektronikus üzenetek érvényességét a bíróságon. Az Eladó arra törekszik, hogy az esetleges viták békés úton kerüljenek rendezésre.

2015 november 14-én hatályba lépett a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének törvénye (a Szlovén Köztársaság Hivatalos Közlönye, sz.: 81/2015.; a továbbiakban ZIsRPS). A ZIsRPS a vállalatok és a fogyasztók közötti belföldi és határokon átnyúló viták bíróságon kívüli rendezését a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezésének szolgáltatója (a továbbiakban: az IRPS szolgáltatója) közvetítésével.

A jogi normáknak megfelelően a Szolgáltató nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező Szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A Nutrisslim d.o.o. vállalat nem ismer el egyetlen bíróságon kívüli fogyasztói vitarendező szolgáltatót sem, mint illetékest a fogyasztói viták rendezésében, amelyet a magánfelhasználó maga kezdeményezhet a fogyasztói jogviták peren kívüli rendezéséről szóló törvénynek megfelelően.

A szolgáltató lehetővé teszi az online vásárlást a Szlovén Köztársaság területén, és a weboldalán elektronikus linket tesz közzé az online fogyasztói vitarendezési platformhoz (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Jelen Általános Szerződési Feltételek, valamint az Eladó és a felhasználó (vevő) közötti minden jogvitára a szlovén anyagi és eljárásjog vonatkozik és hatályos, a nemzetközi magánjog szabályainak alkalmazása nélkül, amelyek jeleznék bármely más törvény alkalmazását.

Minden kapcsolatra, valamint az ezen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott jogokra és kötelezettségekre, a kötelezettségek kódexe, az elektronikus kereskedelemről szóló törvény, a személyes adatok védelméről szóló törvény és a fogyasztóvédelmi törvény rendelkezéseit szükséges értelemszerűen alkalmazni.

19. Felelősség vállalási nyilatkozat

Az ezen a weboldalon található termékinformációk és egyéb tanácsok nem helyettesítik a megfelelő orvosi ellátást egészségügyi problémák esetén, és betegségmegelőzés szempontjából orvosilag nem elismertek. A weboldalon található egyes termékről szól állításokat az állami intézmények nem értékelték, és nem felelnek meg a betegségek diagnosztizálására, kezelésére vagy megelőzésére. Az információk csak tájékoztatási célokra szolgálnak, és nem helyettesíti orvosának vagy más egészségügyi szakembernek a tanácsát. Ha bármilyen gyógyszert vagy egyéb étrend-kiegészítőt szed, és ha valamilyen egészségügyi problémára gyanakszik, fordjulon kezelőorvosához vagy gyógyszerészéhez termékeink használata előtt. A kockázatokról és a mellékhatásokról kérdezze kezelőorvosát vagy gyógyszerészét. A terhes és szoptató anyukák, valamint a gyermekek és a bármilyen egészségügyi problémával küzdő személyek számára nem javasoljuk a termékek használatát. Használat előtt feltétlenül beszéljen kezelőorvosával vagy gyógyszerészével.

20. Követeljen számlát

Az Eladónak számlát kell kiállítania a termékértékesítésről vagy a szolgáltatásnyújtásról, és azt át kell adnia a vevőnek. A vevőnek át kell vennie a számlát, és az üzlethelyiség elhagyása után magánál kell tartania.

21. Változások az Általános Szerződési Feltételekben

Az online áruházak működését, az adatvédelmet és a Kezelő online áruházának működésével kapcsolatos egyéb területeket érintő előírások változása esetén, valamint saját üzletpolitikának változása esetén a Kezelő megváltoztathatja és/vagy kiegészítheti a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről minden úton megfelelő módon kell értesítenie a felhasználókat, ideértve különösen a www.babesvitamins.hu weboldalon keresztül történő értesítést. Az Általános Szerződési Feltételek bármely módosítása és/vagy kiegészítése a módosítások és/vagy kiegészítések közzétételétől számított nyolc nap elteltével lép hatályba és használatba. Ha az Általános Szerződési Feltételek módosítására és/vagy kiegészítésére van szükség az előírások betartása érdekében, akkor ezek a módosítások és/vagy kiegészítések kivételesen rövidebb időn belül léphetnek hatályba és használatba.

Az a felhasználó, aki nem ért egyet a jelen Általános Szerződési Feltételek módosításával és/vagy kiegészítésével, az Általános Szerződési Feltételek módosításaíról és/vagy kiegészítéséről szóló értesítés közzétételét követő nyolc napon belül köteles lemondani regisztrációját, ellenkező esetben ennek az időtartamnak lejárta után figyelembe van véve, és ezzel ellentétes bizonyíték nem elfogadható, hogy a felhasználó elfogadja az Általános Szerződési Feltételek módosítását és/vagy kiegészítését. A regisztráció törlését a felhasználó írásbeli nyilatkozattal végezheti el az  [email protected] címen.

Az Általános Szerződési Feltételeket az Eladó és Kezelő igazgatója fogadta el Ljubljanában, 2010. augusztus 27-én.

Rengeteg kellemes és kedvező vásárlást kívánunk online áruházunkban!

Delivery
Csak 15000Ft az INGYENES SZÁLLÍTÁSHOZ
Kosárban lévő termékek

Nincsenek termékek a kosárban.

Különleges ajánlat csak itt!

Adja hozzá a rendeléséhez és spóroljon!

-30%
Babe’s Magnézium

Finom ital magnézium-citráttal az optimális felszívódás érdekében

4.980 Ft 3.490 Ft
-20%
Bye Bye Cellulite

Hatékony radír a gyönyörű lábakért narancsbőr nélkül!

7.470 Ft 5.980 Ft